38,64 zł
31,41 zł
4,80 zł
3,90 zł
6,88 zł
5,59 zł
20,82 zł
16,93 zł
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, masz prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty jego dostarczenia, bez podania przyczyny, na podstawie prawa do odstąpienia od umowy. Prawo to dotyczy wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, tj. sprzedaży na rzecz osoby fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania. Musi być kompletny, fabrycznie zapakowany i dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tych warunków, produkt nie zostanie przyjęty do zwrotu.
Jeśli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Odeślij zakupiony produkt w stanie nieużywanym, w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
- Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zaznaczysz chęć dokonania zwrotu oraz podasz numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
- W ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki, sprawdzimy stan produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą zawartością).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni kalendarzowych zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą, zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
Jeżeli zwrot produktu zostanie odrzucony (z powodu uszkodzenia produktu lub oznak użytkowania), przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie na wskazany adres e-mail. W ciągu 14 dni kalendarzowych odeślemy produkt na wskazany adres zwrotny, pokrywając koszt przesyłki.
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie przesyłki posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienie przyjęcia przesyłki oraz jak najszybszy kontakt z nami pod numerem telefonu: +48 696 850 900.
Istnieje także możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia jakiejkolwiek niezgodności, należy sporządzić protokół szkody, który stanowi podstawę dalszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okaże się mieć wady fabryczne lub będzie niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, na adres: Bigtrade Sp. z o.o., ul. Radarowa 63, 80-298 Gdańsk, dołączając pisemne oświadczenie, w którym szczegółowo opiszesz powody reklamacji, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez nas decyzji).
- W ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, wysłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni kalendarzowych odeślemy reklamowany produkt na nasz koszt. W przypadku płatności kartą płatniczą, zwrot środków zostanie dokonany na kartę.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@kupdogabinetu.pl lub telefonicznie: +48 696 850 900. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.